Fortnite (gra komputerowa)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Tyczyn Wypożyczalnia
(1)
Autor
Kasprowicz Igor (2011-2020)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść obyczajowa amerykańska
(1515)
Powieść obyczajowa polska
(1206)
Literatura młodzieżowa polska
(902)
Literatura dziecięca polska
(901)
Powieść polska
(894)
Fortnite (gra komputerowa)
(-)
Kobieta
(819)
Powieść amerykańska
(808)
Literatura dziecięca
(691)
Powieść obyczajowa angielska
(660)
Poezja polska
(535)
Rodzina
(535)
Powieść sensacyjna amerykańska
(463)
Polska
(456)
Przyjaźń
(422)
Powieść historyczna polska
(415)
Tajemnica
(391)
Miłość
(386)
Literatura polska
(367)
Bajeczki dla najmłodszych
(347)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(338)
Relacje międzyludzkie
(311)
Powieść angielska
(301)
Pamiętniki polskie
(284)
Powieść młodzieżowa polska
(275)
Opowiadanie dziecięce polskie
(247)
Powieść kryminalna amerykańska
(247)
Literatura młodzieżowa angielska
(238)
Śledztwo i dochodzenie
(217)
Zwierzęta
(213)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(210)
Powieść sensacyjna angielska
(203)
Rodzeństwo
(194)
Sekrety rodzinne
(192)
powieść obyczajowa polska
(185)
Uczucia
(182)
II wojna światowa (1939-1945)
(177)
Zabójstwo
(177)
Nastolatki
(175)
Dramat polski
(174)
Małżeństwo
(174)
Powieść obyczajowa francuska
(172)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(170)
Powieść młodzieżowa angielska
(170)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(166)
Trudne sytuacje życiowe
(164)
Powieść psychologiczna polska
(162)
Dziecko
(156)
powieść obyczajowa amerykańska
(155)
Dzieci
(154)
Powieść wojenna polska
(144)
Publicystyka polska
(144)
Dziewczęta
(143)
Wychowanie w rodzinie
(138)
Literatura młodzieżowa
(137)
Literatura
(136)
Uczniowie
(126)
Osoby zaginione
(124)
Powieść młodzieżowa fantastyczna
(124)
Życie codzienne
(122)
Literatura dla dzieci
(121)
Powieść młodzieżowa przygodowa
(119)
Powieść obyczajowa niemiecka
(119)
Relacja romantyczna
(118)
Wybory życiowe
(118)
Powieść fantastyczna polska
(117)
Policjanci
(116)
Magia
(115)
powieść historyczna polska
(111)
Żydzi
(110)
Powieść fantastyczna amerykańska
(107)
Wojna 1939-1945 r.
(107)
Matki i córki
(104)
powieść obyczajowa niemiecka
(102)
Powieść kryminalna polska
(101)
Powieść kryminalna angielska
(100)
Poezja dziecięca polska
(99)
Literatura dziecięca angielska
(93)
powieść obyczajowa angielska
(92)
Boże Narodzenie
(90)
Opowiadanie polskie
(90)
Ludzie a zwierzęta
(89)
Język polski
(88)
Psy
(88)
Wakacje
(88)
Poszukiwania zaginionych
(87)
Wojsko
(85)
Powieść grozy amerykańska
(82)
Literatura dziecięca amerykańska
(80)
Powieść francuska
(80)
Uprowadzenie
(77)
Podróże
(76)
Powieść niemiecka
(76)
Kucharstwo
(74)
Arystokracja
(73)
Koty
(73)
Powieść biograficzna polska
(73)
Powieść obyczajowa rosyjska
(73)
Powieść sensacyjna polska
(73)
Władcy
(72)
Samorealizacja
(69)
Gatunek
Powieść przygodowa
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Prawdziwa przyjaźń w Fortnite / Igor Kasprowicz. - Brzezia Łąka : Wydawnictwo Poligraf, copyright 2021. - 107, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Prawdziwa przyjaźń, dobra zabawa oraz przygody z bohaterami znanej gry „Fortnite” to główna idea książki adresowanej do młodych ludzi, którzy lubią wyzwania. To pełna przygód i akcji opowieść o prawdziwej przyjaźni młodych ludzi, którzy wcielają się w postaci z gry komputerowej „Fortnite”. Głównym bohaterem opowieści jest Eon, który poznaje swoich nowych przyjaciół w różnych okolicznościach i tworzy z nimi zgrany team. Wspólnie podejmują różnorodne wyzwania i biorą udział w akcjach mających na celu zwalczanie zła. Kumple kwalifikują się do programu „Ekipa wyzwań”, gdzie zgarniają wiele cennych nagród i uczą się współpracy w zespole. Razem przeżywają swoje miłości, odkrywają tajemnice, wspierają się wzajemnie i uczą się odpowiedzialności zespołowej. Jest to niezwykła historia przyjaźni widziana oczyma młodego człowieka, który debiutował jako autor, wykorzystując swoją wyobraźnię i fantazję oraz doświadczenie pochodzące ze świata gier komputerowych. Młody 9-letni autor, który marzył o pisaniu książek. Świetny mówca, „mistrz” ortografii, miłośnik literatury, niezwykły mediator, osoba bardzo wrażliwa, pozytywnie nastawiona do życia i ludzi. Miał wiele marzeń i planów na przyszłość, jednak życie napisało dla niego inny scenariusz. Po cichutku i niespodziewanie odszedł do Boga. Pozostawił swoją pierwszą książkę, marząc o jej wydaniu. W życiu warto mieć marzenia, bo one się spełniają i pozwalają zostawić cząstkę siebie dla innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tyczyn Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej