46221
Pozostałe zbiory
W koszyku
1. Co to jest public relations? 2. Strategiczne public relations, sprawy przedsiębiorstwa i sprawy publiczne 3. Public relations a propaganda, reklama, marketing 4. Komunikowanie się z opinią publiczną i wyspecjalizowanymi grupami odbiorców 5. Media relations; 6. Metody działań public relations 7. Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) i komunikacja za pomocą środków wizualnych 8. Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa 9. Badania, pomiary i ocena 10. Wewnętrzne public relations 11. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 12. Zarządzanie i organizacja public relations 13. Etyka działalności gospodarczej 14. Międzynarodowe public relations i praca w sieci 15. Zarys dziejów public relations 16. Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie
Status dostępności:
Tyczyn Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej